יתרונות ליווי של עורך דין אובדן כושר עבודה

אם אתם סובלים מנכות לטווח הארוך, וביטוח לאומי קבע שאינכם מסוגלים לעבוד, חשוב שתשכרו שירותים של עורך דין מיומן באובדן כושר עבודה בהקדם האפשרי, על מנת למקסם את סיכויי ההצלחה שלכם.

הגשת תביעת נכות לטווח הארוך, במיוחד כשאש יש לכם כיסוי שמסופק על ידי המעסיק, היא תהליך הטומן בחובו סיכונים עבור המבקש שאינו מקבל ייצוג מקצועי. מספיק שתחמיצו מועד אחד של דיון, או שתמלאו טופס בצורה שאינה נכונה, או שתאמרו מילה בטעות, כדי שפקידי הביטוח הלאומי יעכבו ויסרבלו את תשלומי הפיצויים שלכם בגין אובדן כושר עבודה.

מה יכול עורך דין אובדן כושר עבודה לעשות בשבילכם?

ביטוח לאומי מספק הבטחת הכנסה לעובדים שאיבדו את כושר העבודה שלהם, וקיימים נהלים פרטניים ומגבלות זמן להגשת תביעות לפיצויים בגין פגיעות שונות.

עורך דין לאובדן כושר עבודה, המיומן בהגשת תביעות נכות לטווח הארוך, יודע איך להקפיד על הכללים ולסייע לכם להצליח, במיוחד בתחומים הבאים.

כי אין הזדמנות שניה

מצב אחד שבמקרים רבים תופס את מבקשי הפיצויים בהפתעה הוא האיסור להצגת ראיות חדשות. עם חריגות מופחתות מאוד, הוועדה המחליטה בביטוח הלאומי על המקרה שלכם, מתבססת על הראיות המקוריות שהוגשו.

כך שעורך דין אובדן כושר עבודה המיומן בהליכים בפני הביטוח הלאומי, יוכל להשתמש ברשומות הרפואיות והעדויות הרפואיות, המקצועיות והאחרות, ולהגישן בצורה מסודרת בתביעה הראשונה.

הכנת תביעה מקצועית ומקיפה

עורך הדין שלכם יוודא שהתביעה שלכם מכילה את כל הראיות הרפואיות הרלוונטיות למקרה, ועובד בשיתוף פעולה עם הרופאים שלכם על מנת לקבל חוות דעת תומכות במגבלות הקשורות לעבודה שלכם.

ידיעת השאלות הנכונות שיש לשאול את הרופאים, ולא להסתמך על הניירת בלבד, היא שמטה במקרים רבים את החלטת הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי, ויכולה להוות את אחת התרומות החשובות ביותר שעורך הדין שלכם יכול לספק.

שכירת שירותי מומחים מקצועיים

בהתאם למקרה שלכם, עורך דין אובדן כושר עבודה המייצג אתכם עשוי לבקש ממומחה מקצועי שיעיד על יכולותיכם להמשיך בעבודה לאחר הפגיעה.

בנוסף להשגת ראיות משכנעות להוכחת הפגיעה שלכם, עורך הדין מנהל גם מגעים עם הגורמים הרלוונטיים בביטוח הלאומי להגשת הבקשה הראשונית במועד, מנהל משא ומתן בהתאם לצורך, ואם קיים צורך, מעביר את המקרה לתביעה בבית המשפט.

מתי צריך לשכור שירותי עורך דין?

אף פעם לא מוקדם מדי לשכור עורך די דיני עבודה על מנת שייצג אתכם במקרה של נכות. ברגע שאינכם מסוגלים עוד לעבוד, פנו לעורך דין מומחה בתחום זה, על מנת לדון לגבי האופן בו מומלץ להמשיך.

ברוב המקרים, עורך הדין ייתן לכם ייעוץ ראשוני חינם, או שיעריך את המקרה שלכם בטלפון, ולכן אין מה להפסיד.

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן