תקיפה שאינה גורמת חבלה

תקיפה שאינה גורמת חבלה

תקיפה ללא חבלה היא תקיפה המכוונת ליכולתו של הקורבן לחבל בעצמו. סוג זה של תקיפה משמש לעתים קרובות במצבי בני ערובה, ולעתים קרובות משמש את המשטרה.

המטרה של תקיפה ללא חבלה היא לגרום לקורבן לשתף פעולה עם החוטף ולא לפגוע בעצמו או באחרים. סוג זה של תקיפה יכול להתבצע באמצעות מגוון שיטות, כולל:

ביטול כל חפץ שיכול לשמש ככלי נשק

הסרת חפצים חדים מהחדר

הסרת כל דבר שעלול לגרום נזק למישהו מהחדר (למשל גפרורים)

הסרת כל דבר שעלול לגרום נזק לעצמם מהחדר (למשל, סכינים או כדורים)

תקיפה ללא חבלה היא כאשר אדם או קבוצת אנשים מנסים לערער את הצלחתה של חברה על ידי חבלה במוצר או בשירות שלהם. הרעיון הוא שאם המוצר או השירות של חברה נכשלים, אז זה ישפיע לרעה על החברה ועל המוניטין שלה.

תקיפות ללא חבלה מתבצעות לרוב על ידי מתחרים שרוצים להשתלט לעצמם על נתח השוק.

תקיפה ללא חבלה היא מונח המשמש לתיאור התקפה על הקריירה או העסק של מישהו, מתוך כוונה להרוס אותו.

סוג זה של אסטרטגיה יכול לשמש במגוון מצבים, אך הוא נראה לרוב במקום העבודה. זה בדרך כלל מתואם על ידי אדם או קבוצה שנגרם להם עוול על ידי היעד. המטרה היא להרוס את ההצלחה, האמינות והמוניטין של המטרה.

במקום העבודה המודרני, מאוד שכיח שעובדים מחבלים בעבודתם כדי לצאת ממשימה. תקיפה ללא חבלה היא אסטרטגיה שניתן להשתמש בה כדי למנוע זאת.

ראשית, על המנהל לקבוע ראיון עם העובד שחיבל בעבודתו. הוא חייב לברר למה הם עושים את זה ומה הם רוצים להשיג. אם המנהל מגלה שהעובד מרגיש שעובדים עליו או משלמים לו פחות, אז הוא יכול לנסות לתקן את הבעיות הללו.

שנית, מנהלים צריכים לספק תוכנית ללא חבלה לעובדים שחבלו בעבודתם כדי שידעו מה יקרה אם ימשיכו לעשות זאת. זה יכול לכלול אזהרה או פעולה משמעתית כגון השעיה.

מהו הסדר מותנה?

הסדר מותנה הוא חוזה שבו צד אחד מספק שירותים לשני, אך ההסכם מותנה בכך שיתרחש אירוע כלשהו.

בהסדר מותנה ישנם שני סוגים עיקריים של סעיפים. הסוג הראשון הוא כאשר ההסכם תלוי באירוע שקורה. הסוג השני של סעיף הוא כאשר ההסכם תלוי באירוע שלא יקרה.

הסדרים מותנים הם הסכמים הכפופים לתנאים מסוימים.

זהו סוג של הסכם שבו צד אחד מסכים לעשות משהו, אבל רק אם צד אחר עושה משהו אחר קודם.

הסדר מותנה מכונה לעתים קרובות "הסכם מתנה" או "הסכם".

 

הסדרים מותנים נפוצים בעסקים, במיוחד כאשר חברות צריכות לוודא שהן מוכנות לכל התוצאות האפשריות.

 

למה חשוב ייצוג של עו"ד פלילי בהסדר מותנה?

 

עורך דין פלילי יוכל לייצג את הנאשם בהסדר מותנה. הם יספקו ייעוץ משפטי וייעוץ לגבי תנאי ההסכם. על הנתבע לחתום על ההסכם לפני שניתן יהיה לאכופו. עורך הדין הפלילי גם ינהל משא ומתן עם התובע לעסקת טיעון משתלמת.

 

עורך דין פלילי הוא עורך דין שעבר הכשרה מקצועית לייצוג נאשמים בבית משפט. הם יספקו ייעוץ וייעוץ משפטי לגבי תנאי ההסכם. על הנתבעת לחתום על ההסכם בטרם ניתן יהיה לאכופו.

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן