שלילת רישיון נהיגה ודרכים להקל על גזר הדין

אם רישיון הנהיגה שלכם נשלל בגלל סיבות כאלו או אחרות, יהיה חשוב לקבל סיוע של עורך דין תעבורה מנוסה. שלילת רישיון נהיגה יכולה להימשך ימים ספורים, עד חודשים, שנים וגם לצמיתות במקרים מסוימים. אם אתם לא מעוניינים להיות נתונים לחסדי הגורל, השורות הבאות בשבילכם.

אתם מוזמנים לקחת את הגורל שלכם לידיכם, אל תשאירו את עצמכם נתונים לידי ה-"צ'אנס". בסופו של דבר, עו"ד תעבורה יוכל לנסות ולהמתיק את גזר הדין הניתן למי שעובר על החוק. שלילת רישיון נהיגה יכולה להתבצע באחת מתוך 3 דרכים שיש בישראל. רישיון הנהיגה יכול להישלל על ידי בית משפט, על ידי משרד הרישוי ועל ידי שוטר-קצין בשטח. אם שללו לכם את רישיון הנהיגה, אנחנו ממליצים לקבל סיוע משפטי כמה שיותר בהקדם.

מדוע חשוב לקבל סיוע משפטי בהקדם? ואיזה סוג סיוע?

חשוב לקבל סיוע משפטי מאת עורך דין תעבורה מנוסה. זאת, במקרים שבהם עברתם על החוק והובלתם לפסילת רישיון הנהיגה שלכם. עורכי דין בדיני התעבורה מכירים את החוק על בוריו, מה שיאפשר להם למצוא את הדרכים להמתיק את גזר הדין הניתן לכם.

אם תופיעו בבית המשפט עם ליווי של עורך דין תעבורה צמוד אליכם, השופטים ייקחו אתכם הרבה יותר ברצינות. אם תחליטו לייצג את עצמכם, ייתכן שזה אפילו ירגיז את חלק מהשופטים. בשורה התחתונה, כמעט תמיד יהיה עדיף לקבל סיוע משפטי. לגבי סוג הסיוע המשפטי שצריך לקבל, ובכן, תלוי בדבר העבירה שבוצעה.

סוג הסיוע המשפטי-תעבורתי שצריך לקבל

בעוד שישנם עורכי דין תעבורה המתמחים בדינים פליליים, חלק מעורכי הדין לא מקבלים לטיפולם עבירות פליליות. אם עברתם דבר עבירה פלילית, העבירה מוגדרת כך על ידי המדינה. במילים אחרות, יש בכוחה של המדינה לקבוע איזו עבירה היא פלילית, ואיזו עבירה היא עבירת תנועה "רגילה".

אם אתם צריכים שירות של ליטיגציה בבית המשפט (ייצוג), אתם בעצם תצטרכו ליטיגטור תעבורתי-פלילי שיעמוד לצידכם. ואם עברתם עבירה פלילית על הכביש, יהיה חשוב להסתייע בעורך הדין המומחה ביותר שתמצאו. בסופו של דבר, נטייתו הטבעית של בית המשפט היא להחמיר קשות כאשר מדובר בעבירות מהסוגים האלו.

האם נהיגה בשכרות מהווה דבר עבירה פלילית?

נהיגה בשכרות היא מעשה מסוכן ביותר, שמסכן הרבה יותר מאשר את נהג הרכב. נהגים שנוהגים תחת השפעת אלכוהול מסכנים את יתר הסביבה. אבל יחד עם זאת, לעיתים השכרות של נהגים נקבעת שלא כחוק ולא בכפוף לחוקים. למשל, בדיקת ינשוף לא יכולה להתבצע מוקדם יותר מ-15 דקות לאחר עצירה הרכב. מעבר לכך, יש גם לוודא כי מכשירי הינשוף כוילו כמו שצריך ובהתאם לתקנים השונים.

לא פעם, מכשירי הינשוף עשויים שלא לעבוד באופן תקין, ואלו דברים שניתן להוכיח לעיתים בבית המשפט. אם גזר הדין הוא שלילת רישיון נהיגה, עורך דין תעבורה יוכל לנסות לפעול בכדי להמתיקו. צריכים סיוע משפטי של עו"ד תעבורה מנוסה? הקפידו לקבל את הסיוע כמה שיותר בהקדם. בפועל, ככל שתקדימו לטפל בבעיה, כך יהיה ניתן לנסות לפתור אותה בהקדם ולקצר את התהליכים המשפטיים השונים.

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן