פרקליט – במת הפרסום של עורכי הדין!

עורכי דין, ולמעשה כל בעלי העסקים, זקוקים לבמות פרסום באינטרנט. אחת מבמות פרסום אלו, הוא האתר "פרקליט", המספקת לעורכי הדין, 2 אפשרויות להשיג לקוחות חדשים. האתר, מאפשר לעורכי דין לכתוב מאמר לבלוג של האתר, ולקבל קישור המפנה לאתר הפרטי שלהם. הדרך השנייה בה יכולים עורכי הדין להשיג לקוחות באמצעות האתר, היא באמצעות חיבור לטופס "צור קשר", אשר נשלח אל עורכי הדין החברים באתר. וכך, מקבלים עורכי הדין, את הפרטים של הלידים המתעניינים. 

כיצד זה עובד?

עורך הדין, כותב מאמר, עם מידע משפטי רלוונטי לגולש. במאמר, יש קישור המפנה אל האתר הפרטי. המאמר, עוסק בתחום של עורך הדין. למשל: עורך דין פלילי, יכול לרשום מאמר על רישום פלילי. המאמר, יסביר מהו רישום פלילי, מהם השלכותיו של הרישום הפלילי, וכיצד מוחקים רישום פלילי. דוגמא אחרת: עורך דין לענייני משפחה, יכתוב מאמרים בנושאי הסכם ממון. 

האתר מרכז בלוגים מכל התחומים המשפטיים.

היתרון של אתר פרקליט, הוא שהוא מספק בלוגים מכל התחומים המשפטיים. כך, שכל עורך דין, יכול לכתוב בלוג. כל גולש, יכול למצוא עניין באחד מהמאמרים. שבבלוג. כך, הגולש מרוויח את המידע לו הוא זקוק, אתר פרקליט, מרכז עוד חומר קריאה איכותי. בבלוגים, יילמד הגולש דינים שונים, ומושגים שונים, הקשורים לעולם המשפטי. 

האתר מציג את תחומי המשפט השונים- על מנת לאפשר לגולש לבדוק, האם עורכי הדין החברים באתר יוכלו לתת לו מענה, מציג האתר הסברים על התחומים המשפטיים השונים. בסוף כל דף הסבר, יש טופס "צור קשר". הטופס, מפנה לעורכי דין, בתחום הרצוי. כמובן, שכל תחום אחד, מתחלק לתתי תחומים נוספים. 

טיפים לכתיבת בלוג ל"פרקליט":

איך תכתבו בלוג משפטי לאתר "פרקליט", שייתן לגולשים ערך, ויגרום להם ללחוץ על האנקור, שמוביל לאתר הפרטי של עורך הדין?

עליכם, להביט בבלוגים המופיעים באתר, ולחפש את המידע שחסר בתחום שלכם לגולש. עליכם לחשוב איזה מידע ייתן לגולש ערך. חשוב, שהגולש לא יוצף במאמרים רבים מתחום אחד. חשוב מאוד, לשמור על גיוון נושאים בבלוג. מומלץ, שהמאמר ייתן לגולש מושגים חדשים.

למעשה, קבוצת קהל היעד של האתר- הוא ציבור הגולשים, הזקוק לשירות עורכי דין. אולם, ישנה קבוצה שנייה. היא קבוצת עורכי הדין. קבוצה זו, מקבלת את הפניות של הגולשים, ומספקת חומר רלוונטי לבלוגים. 

חשוב, שהמאמר יהיה כתוב בהיגיון. שיהיה בו מהלך: הצגת בעיה, הסבר משפטי על הבעיה, והצעת פתרונות משפטיים רלוונטיים. אולם, בדרך כלל, הפתרונות יסופקו בידי עורך דין. לכן, המאמר הינו מאמר מכירתי. מאמר שיש בו הנעה לפעולה, ומעודד את הגולש לעשות את הפעולה המתבקשת, ולהשאיר פרטים בטופס הפנייה באתר. 

מחפשים עורך דין? השאירו פנייה באתר באמצעות פעולה פשוטה של מילוי טופס, וההצעות הרלוונטיות, יזרמו אליכם.

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן