עורך דין לתאונת דרכים

עורך דין לתאונות דרכים

 

כולנו חרדים מצמד המילים – תאונת דרכים. תאונת דרכים זהו אסון שבמקרים רבים נגדעים בו חיים שלמים תוך שניות ספורות של הסח הדעת או חוסר זהירות. אין מי שמאחל לעצמו להיקלע לסיטואציה איומה שכזו. אך האמת היא שכל נהג חייב לדעת מה יהיה עליו לעשות לכל מקרה אשר בהם הוא ימצא את עצמו שלא מרצונו, כאשר הוא מעורב בתאונת דרכים. ונאחל כמובן לכל אחד מכם שהדבר לעולם לא יקרה לכם!

תאונת דרכים זוהי תאונה שעלולה להסתיים באופן גרוע מאוד ובאסונות כבדים במיוחד. כפי שארע אך לפני ימים ספורים אשר בהם עלתה משפחה שלמה באש בעקבות תאונת דרכים אשר גרמה לכך כי הרכב בו נסעו עלה באש. ברור כי אין מי שחפץ להיקלע לסיטואציה איומה שכזו ועל כן, חשוב מאוד לשנן את כללי הזהירות בדרכים וכמובן גם לקיים אותם. לנסוע באופן זהיר ובמהירות המותרת, להקפיד על כל הנהלים כמו חגורת חגורות בטיחות, להקפיד על מושבי בטיחות לילדים ובקיצור, להשתדל עד כמה שאפשר על מנת שמקרים כאלו לא יקרו. אך מה עושים כאשר בכל זאת נקלענו שלא ברצוננו לזירה של תאונת דרכים? אם כנפגעים ואם כפוגעים? אנחנו חייבים לדעת מה אנחנו אמורים לעשות וכיצד אנחנו צריכים לנהוג על מנת שנוכל למצות אחר כך את כל הזכויות המגיעות לנו על פי חוק.

בודקים אם יש נפגעים

לפני הכול, חובה לבוק את השטח ולוודא כי אין פצועים במקום. אם ישנם כאלה, יש לוודא כי כולם מקבלים טיפול רפואי מתאים. אם גם אנחנו נפגענו, החיים שלנו הם לפני הכול ובראש ובראשונה עלינו לדאוג כי נקבל את הטיפול הרפואי המתאים.

רושמים

אחרי שווידאנו כי מבחינה בריאותית, אין סכנה עבור אף אחד במקום כולל לנו עצמנו, אנחנו צריכים להתחיל לרשום. מה רושמים? הכול. את שעת התאונה, את המיקום המדויק, את דגמי המכוניות המעורבים בתאונה, את שמות הנהגים ואת שמותיהם של חברות הביטוח כמו כן כדאי לקחת שמות של עדי ראייה שהיו במקום למקרה הצורך.

לליווי מקצועי פנו אל עורך דין תאונת דרכים.

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן