מיסוי בינלאומי: עורך דין מיומן עוזר לכם לתכנן מס

פרשות עסקיות חורגות כיום מגבולות פנים לשווקים עולמיים. משרד עורכי דין שמתמחה בתחום מיסוי בינלאומי מסייע לעסקים לנצל הזדמנויות מקומיות ובינלאומיות עם השלכות מינימליות על דיני מס. ככל שהעסקים מתרחבים לשווקים גלובליים, יותר ויותר אנשים עובדים גם הם ומנהלים עסקים מעבר לים.

ייעוץ משפטי מנוסה מעורך דין מיסוי בינלאומי עוזר לאנשים העובדים בחו"ל, או מכוון להתנהלות עסקית מעבר לים, תוך שמירה על אזרחותם באמצעות מילוי חובות המס שלהם.

עורך דין מיסוי בינלאומי הוא איש מקצוע בעל ניסיון רב בתכנון מס בינלאומי, מחלוקות מס בחו"ל, ועמידה בחשבונות חוץ. הצוות במשרד עורכי הדין יכול להעריך מערך של בעיות מיסים הקשורות במיסוי כפול, צמצום מס והתמודדות עם בעיות מיסוי בינלאומיות אחרות.

האם עורך דין מיסוי בינלאומי עוזר גם בפתרונות לתיקון טעויות מס בינלאומיות?

נישומים שטעו בגין גילוי חשבונות זרים יכולים לעמוד בפני עונשים של עד עשרות אלפי שקלים אפילו על טעות מקרית. אם השגיאה שלכם הייתה מכוונת, או שהתעלמתם מרצון מחובה חוקית ידועה, העונשים הם אפילו קשים יותר ויכולים לצרוך חלק משמעותי מיתרת החשבון הזר. יחד עם זאת, אם עדיין לא הורשעתם, יתכן שתוכלו להפחית או לבטל את העונשים העומדים בפניכם.

משלמי מס יכולים להשתמש בתהליך גילוי מרצון כדי לתקן את התנהלותם כאשר הם מאמינים כי אי-הציות שלהם עשוי היה להיות בתום לב. יד עם זאת, נישומים שביצעו התנהלות בלתי חוקית מתוך רשלנות או אפילו מתוך כוונה, עשויים שלא להתאים לתוכנית הגילוי היעילה.

תפקידיו של עורך דין מיסוי בינלאומי

כשאתם מפקידים את ההתנהלות העסקית שלכם במשרד עורכי דין בקיא בדיני מיסים, לניהול אסטרטגיית המס שלכם, אתם מקבלים את היתרון של עורך דין מיסוי בינלאומי מנוסה, ורצוי שבצוות יהיה גם איש מקצוע שעבר הכשרה בראיית חשבון, עם ניסיון בתחום.

השילוב של עורך דין מומחה במיסוי ורואה חשבון מוסמך, מציע ידע מעמיק בקודים ותקנות מיסוי, וזהו ערך שלא יסולא בפז בסיוע ולאנשים פרטיים, לעסקים ישראלים וגם לעסקים בינלאומיים לפתח פתרונות יעילים ואסטרטגיים לתכנון מס.

בשורה התחתונה, לא פועלים לפני שמתייעצים

בעוד שאנשים שנוקטים בגילוי יעיל מתמודדים עם פחות דרישות ועונשים הקבועים בחוק, צורת הקלה זו לא תעניק הגנה אם מס הכנסה קובע כי מעשיכם אכן היו מכוונים. לפיכך, מומלץ לדון בעניינכם עם עורך דין מיסוי בינלאומי מיומן, בטרם תנקטו בכל פעולה.

אז אם אתם מחפשים להתגורר בחו"ל או לפעיל עסק מעבר לים, או להביא חברה זרה לישראל, קבלת ייעוץ שפטי מנוסה זה הצעד הראשון לגישה זהירה. עורכי דין שמתמחים בדיני מיסים עוזרים לכם להימנע מנטל מס מיותר מבית או מחוץ. הצוות במשרד עורכי הדין עוזר לתושבים ישראליים ולתושבים שאינם ישראליים בשמירה על כל חובות הדיווח ותשלומי המיסים.

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן