מה עושה למענך עו"ד הוצל"פ?

מה עושה למענך עו"ד הוצל"פ?

שכירת עורך דין מנוסה להתמודדות עם ההוצאה לפועל בשלב מוקדם של התיק מעניקה לך את הסיכוי הטוב ביותר להצליח. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא להילחם על הבית שלך בבית המשפט מבלי לדעת את כל האפשרויות שלך. הנה כמה דברים מועילים מאוד שעורך דין מקצועי יכול לעשות עבורך.

ליידע אותך בדבר מגוון האפשרויות העומדות לרשותך

עורך דין הוצל"פ מכיר את הנוף המשפטי טוב יותר ממך. הניסיון לצד הידע המשפטי שלו יחסכו לכם זמן, יעזרו לכם להימנע ממלכודות ולמקסם את הסיכוי שלכם להציל את ביתכם. בהתאם למצב שלך, דרך הפעולה הטובה ביותר שלך עשויה להיות להימנע מעיקול באמצעות הפחתת הפסדים, לשנות את ההלוואה שלך, להגיש בקשה לפשיטת רגל, או לאפשר לעו"ד ההוצל"פ שלך לייצג אותך על הסף בבית המשפט או בלשכת ההוצאה לפועל מול הרשם.

ייצג אותך בישיבות ובוועדות

עורך הדין שלך יכול להשתתף בהם במקומך ולנהל משא ומתן עם עורך הדין של הבנק כדי להציל את הבית שלך או כל רכוש אחר. ישיבת נושים היא הזדמנות לשני הצדדים להגיע להחלטה חלופית שאינה כרוכה בכינוס נכסים. ללא עורך דין, תצטרך להתמודד עם עורך הדין של הבנק בזמנך עם ידע מוגבל.

יעזור לך לקבל שינוי הלוואה

שינוי הלוואה מתאים את תנאי ההלוואה שלך כך שתוכל לעמוד בתשלומים. בעוד ששינוי הלוואה הוא בחינם, מעט בעלי בתים יכולים לשכנע את הבנק לאשר הלוואה שונה ללא עזרה מעורך דין. הבנק חייב לבדוק מספר פיסות מידע מרכזיות על ההכנסה שלך לפני קבלת החלטתו. עורך דין מנוסה יכול לספק ולהציג מידע זה באור הטוב ביותר כדי לעזור לך לקבל אישור להלוואה חדשה שאתה יכול להרשות לעצמך.

יעזור לך להשיג הסדר תשלומים נוח

הסדרים ופריסת חוב בתשלומים נותנים לך הזדמנות להתעדכן בחובות שלך. חלק מהמלווים עשויים למנוע ממך אפשרות זו, וללא עורך דין סביר להניח שלא היה לך מושג שאתה יכול להמשיך במסלול זה. עורך דין לא רק יודיע לך אם הפחתה בחובות זמינה עבורך, אלא גם יעזור לך לבחור בין שלל הדרכים השונות בהן תוכל לגשת לאפשרות זו.

להעלות הגנה בבית המשפט

אם הבנק עשה טעויות בעת עיקול הבית שלך, עורך דין יכול לזהות אותן ולירות בחזרה. לדוגמה, ייתכן שהמלווה הפר את חוזה ההלוואה שלך או הפר את חוקי ההוצאה לפועל או כל חוק אחר, או שהצד המעיק אינו הבעלים החוקי של חוב המשכנתא. אתה עלול שלא ביודעין להיות קורבן של שיטות הלוואות לא הוגנות או העברת משכנתא בלתי חוקית. ישנן עשרות אסטרטגיות וטקטיקות שעו"ד מנוסה יכול להשתמש כדי לדחות את העיקול. ואם בית המשפט יקבל את טענת עורך הדין שלך, אתה עשוי לקבל אפשרות לפשרה או אפילו לדחות את התביעה שלך לחלוטין.

יעזור לך להגיש בקשה לפשיטת רגל

אם כל השאר נכשל, עורך דין יכול לעזור לך להגיש בקשה לפשיטת רגל. אם תאושר הקשה, יהיו לך שלוש עד חמש שנים להתעדכן בתשלומים שלך ותוכל לשמור על ביתך.

הבית שלך חשוב לא רק עבור הערך הפיננסי שלו, אלא עבור הזיכרונות שהוא מכיל. אתה לא צריך להילחם על זה לבד.

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן