להתגרש בטוב? האם ישנם גירושין טובים?

 

עורך דין גירושין בחיפה

 

זהו סיפור על שניים, שהתאהבו, התחברו, התחייבו והתרחקו עם הזמן והחיים, וסיפור נוסף על שניים אחרים, שהעומס והלחץ הכלכלי הרחיקו בינהם, ולא נותר עוד דבר להציל. ההחלטה "לפרק את החבילה" אף פעם לא קלה, היא כרוכה בחוסר ודאות גבוה, שיפוט עצמי, ותחושה של כישלון, האם אפשר להתגרש בטוב? האם ישנם גירושין טובים? כיצד להבטיח, שתהליך הגירושין מתנהל נכון?

תהליך גירושין- הוא לא פשרה

זוגות רבים, שפותחים בתהליכי גירושין חשים, שהם נכנסים לזירה של מאבק, הם שוכרים חוקרים פרטיים, מבררים אודות נכסים, ואף לעיתים מבצעים מעקבים אישיים על מנת למקסם את התנאים שלהם מול בית הדין. המחשבה על האדם הקרוב ביותר, שעם הזמן הפך מאוהב לאויב, המאבק הכרוך בפרידה ממנו והסדרת הנושאים המשפחתיים והכלכליים, מכביד עד מאוד, ומבלבל.

יש להבין, שגירושין הם לא תהליך של פשרה, אלא תהליך של הבנות, לעיתים כאשר לא קיים שיח פתוח בין שני בני הזוג, ניתן להתייעץ ולהיעזר באיש מקצוע כמו עורך דין גירושין בחיפה, שיוכל לסייע לכם להבין מה חשוב, מה כדאי לשקף, ואיפה ניתן להתגמש, ואילו גם אבני הייסוד להצלחת התהליך.

להתגרש בטוב- זה לכבד את המניעים הסמויים

גירושין הם למעשה תהליך של משא ומתן על מניעים גלויים כמו: הסדרי ראיה, נתחים בנכסים המשותפים, ונתחים מהנכסים העתידיים (כמו פנסיה למשל) אך יחד עם זאת מתקיים משא ומתן מגביל, ולא פחות חשוב: משא ומתן על המניעים הסמויים: הצורך בביטחון משפחתי, כלכלי, להבטיח, שלא תיוותרו לבד בחגים, שהילדים יישארו לגור קרוב, שתוכלו לקחת חלק פעיל בגידולם וחינוכם, וכי לא תקופחו מבחינה כלכלית. כאשר מדברים על הצרכים הסמויים היריעה רחבה למדי, והיא כוללת בדיוק את אותן נקודות, שמפזרות את הערפל על חוסר הוודאות הרב.

כיצד עורך דין גירושין בחיפה יכול לסייע לכם למקסם את תהליך הגירושין על הצד הטוב ביותר לכולם?

כולנו מעוניינים בעסקות :win-win, בהן שני הצדדים חשים, שהם קיבלו "עסקה טובה", ואפילו "ניצחו", אך על מנת לקבל את התחושה הזאת נדרש להגדיר מהו ניצחון.
האם ניצחון בשבילכם הוא להבטיח, שכל ראש השנה הילדים יבלו אצלכם?
האם ניצחון הוא הגעה להבנה, שכל החובות נסגרים בזמן "פירוק החבילה", לכל אחד ואחת יש הצרכים ואת "הניצחונות" הקטנים שלהם, שמהווים מצע רחב למשא ומתן בוגר ואחראי, שיבטיח תהליך גירושין בוגר ואחראי.

לסיכום, תהליך הגירושין אינו חייב להיות אלים ומלא התכתשויות, ניתן לפתור אותו גם בדרגי נועם ולהבטיח שהצרכים הרגשיים שלכם, אכן מובטחים. היוועצו בעורך דין גירושין בחיפה, שיוכל להבין יחד אתכם את האפשרויות, העומדות לרשותכם, ולייעץ לכם, כיצד לפעול כדי להרחיב את יריעת המשא ומתן.

 

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן