כל מה שצריך לדעת על עבירת ייבוא סמים קשים לישראל

כל מה שצריך לדעת על עבירת ייבוא סמים קשים לישראל

מאמר זה ידון בעבירה של ייבוא סמים קשים לישראל. מדובר בעבירה שדינה מאסר לתקופה שלא תעלה על 15 שנים.

עבירה של יבוא סמים קשים לישראל מתרחשת כאשר יחיד מביא לישראל חומר שהוכרז ככזה בפקודת הסמים המסוכנים, תשכ"ה-1965, או כל חוק אחר שנחקק במקומו, לישראל מחוץ למדינה. כמו כן, מדובר בעבירה לייבא כל חומר הדומה לאחד מהחומרים הללו ואשר עלול להיחשב בטעות או לשמש ככזה.

העונש על פשע זה יהיה תלוי בסוג ובכמות הסם המיובא. העונשים מפורטים בפרק 1 בחלק ד' של תוספת 1 לפקודת הסמים המסוכנים, 1965.

עבירת ייבוא סמים קשים לישראל מוסדרת בחוק ייבוא סמים קשים לישראל, המהווה חלק מהמשפט הפלילי בישראל.

עבירה זו כוללת הבאת כל סוג של סמים שאינם נרשמים על ידי רופא, בין אם מדובר בכמויות קטנות או גדולות, ובין אם הם באריזתם המקורית ובין אם לאו. יבוא סמים קשים היא עבירה חמורה שעלולה לגרום לתוצאות קשות לעבריינים, כמו מאסר וקנסות.

החזקת סמים שלא לצריכה עצמית

החזקת סמים שלא לצריכה עצמית הינה עבירה שעונשה עד שנתיים מאסר ו/או קנס.

היא עבירה חמורה ביותר במדינות רבות ויכולה להוביל לעונשים חמורים כמו מאסר, קנסות וביטול זכויות מסוימות.

ברוב המקרים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית נענשת בחומרה רבה יותר מהחזקת סמים לצריכה עצמית. הסיבה לכך היא שזה נתפס כסיכון גדול יותר לחברה.

העונשים על פשעים הקשורים לסמים תלויים בכמות הסמים שנמצאה במהלך הבדיקה ובסוג הסם. עם זאת, זה נחשב בדרך כלל לפשע חמור, והוא נענש בהתאם.

אנשים שנמצאים ברשותם סמים לצריכה עצמית מואשמים לרוב בהחזקה.

אם תמצא אשם בהחזקת סמים לשימוש עצמי, השופט יחליט על עונש על סמך הגורמים הבאים:

-איזה סוג סם זה היה?

-כמה היה לך?

– האם מכרת את זה?

-האם נסעת תחת השפעה?

עורך דין פלילי בעבירות סמים

עורכי דין פליליים הם עורכי דין המייצגים אנשים המואשמים בעבירות פליליות. הסוג הנפוץ ביותר של עבירות פליליות הוא עבירת סמים.

עורך דין פלילי לעבירות סמים יהיה בדרך כלל חבר בלשכה ובעל ניסיון בתחום המשפט הנוגע לסמים ופשעים אחרים. הם עשויים גם להיות בעלי ניסיון בתחום הספציפי שבו הם עוסקים, כגון הגנה פלילית, ליטיגציה או תביעה.

האחריות העיקרית של עורך דין פלילי היא להגן על הלקוח שלו מפני אישומים שהוגשו על ידי הממשלה או גורם אחר. הם עשויים לעשות זאת על ידי משא ומתן עם תובעים בשם מרשו או על ידי ניסיון להביא לביטול התיק כליל.

עורך דין פלילי לעבירות סמים הינו עורך דין המתמחה בהגנה על אנשים שהואשמו בביצוע עבירות הקשורות לסמים.

יש אנשים שאינם מודעים לעובדה שהם יכולים לקבל עורך דין פלילי בגין עבירות סמים. ניתן לקבל עורך דין פלילי לעבירות סמים אשר יוכל לסייע לכם בתיק ולוודא שלא הורשעתם שלא כדין.

כאשר אתה מחפש את עורך הדין הפלילי המתאים, הקפד לשאול אותו על העלות של הייצוג ואם יש לו נסיון במקרים דומים שטיפל בהם בעבר.

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן