האזרח הקטן מול הממסד הגדול

פעמים רבות, מוצא את עצמו האזרח הקטן, נאלץ לדרוש לבדו את זכויותיו, מול הממסד הגדול. אבל, קשה מאוד לאזרח הקטן, להצליח לבדו בבית המשפט, כאשר בצד השני עומדים נציגים מהממסד. לכן, חשוב תמיד לקחת עורך דין. באילו מקרים, יצטרך להתמודד האזרח מול הממסד?

איך תובעים פיצויים ממשרד הביטחון?

קבוצת אוכלוסייה, שמוצאת את עצמה נאלצת להתמודד מול הממסד הגדול, היא נפגעי צה"ל. החיילים המשוחררים, צריכים להוציא אחוזי נכות, ולקבל הכרה ממשרד הביטחון. לא תמיד, עומדת המערכת לצידם. פעמים רבות, מעמיסה עליהם המערכת קשיי בירוקרטיה. במקרים אלו, מומלץ לשכור ע"וד משרד הביטחון, שידריך אתכם צעד אחר צעד כיצד להתמודד מול וועדות ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, וכיצד לקבל את ההכרה, והזכויות הנלוות. 

מה עושה האזרח הקטן בהליך פלילי?

לפעמים, מוצאים את עצמם אזרחים מסתבכים בפלילי. לפעמים, חושדת המשטרה באדם הלא נכון. לפעמים, ההסתבכות לא נעשתה מתוך כוונה לעשות רע, אלא מתוך טעויות. לפעמים, זהו ההליך הפלילי הראשון של האזרח. פעמים רבות, לאזרח, קשה מאוד להתמודד לבד מול משטרת ישראל, ומערכת בתי המשפט. לכן, חשוב מאוד לא לעבור תהליכים כאלו לבד, אלא לשכור עורך דין פלילי. 

האזרח הקטן מול רשויות הרווחה.

המציאות הכלכלית במדינה, לא תמיד מיטיבה עם כולם. לפעמים, מוצאים את עצמם מסתבכים שלא מרצונם, מול רשויות הרווחה. לפעמים, ההסתבכות מלווה בהוצאת ילדים מהבית על ידי הרווחה. מה עושים במקרה זה? ישנם עורכי דין, אשר מומחים בלייצג משפחות, מול בית המשפט לנוער. פעמים רבות, יצליחו עורכי דין טובים אלו, לבטל צווי נזקקות, ולהחזיר ילדים לביתם. לכן, במקרים אלו, חשוב מאוד לפנות לעורך דין לענייני משפחה.

האזרח הקטן מול הוצאה לפועל.

המציאות הכלכלית הישראלית, גורמת לפעמים לאזרחים טובים להסתבך מול הוצאה לפועל. הסיבות לכך שונות. לפעמים, הסיבה היא חוב למלווים. לפעמים, הסיבה היא חוב לרשויות. וכאשר הוצאה לפועל מתלבשים עליכם- זה בכלל לא נעים. מעקלים לכם את החשבונות, ולפעמים- אף את הדירה. במקרים אלו- חשוב לשכור עורך דין, המומחה בתחום ההוצאה לפועל. 

הסתבכתם עם רשויות המס?

כאשר בעלי עסקים מסתבכים עם רשויות המס- חייהם אינם חיים. לפעמים, הקנסות שמטילות רשויות המס- עלולות למוטט כלכלית את העסק. ולפעמים, רשויות המס לא יסתפקו רק בקנס, אלא ידרשו גם עונש מאסר. ולא תמיד, ההסתבכות נעשתה מתוך רצון להעלים מס. לפעמים, ההסתבכות נעשתה מחוסר יידע. לפעמים, מוצאים את עצמם משקיעים ישראלים, מסתבכים עם רשויות המס במדינות זרות. לכן, חשוב מאוד לקחת עורך דין, המומחה בענייני מיסוי. 

עורך דין מוצאים באתר פרקליט!

לא מכירים עורך דין בתחום לו אתם זקוקים? לשם כך, יש את אתר פרקליט. השאירו את פרטיכם, ובחרו את התחום המבוקש. ועורכי הדין המומחים בתחום אותו אתם צריכים, ייצרו אתכם קשר. 

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן