פרקליט – פורטל המידע שלך בענייני משפט

מחפשים אתר המרכז מידע משפטי מגוון מתחומים שונים? אתם מוזמנים להכיר את אתר "פרקליט". באתר, יש מאמרי מידע בנושאים שונים מעולם המשפט. המאמרים, עוסקים בנושאים שונים ומגוונים. חלקנו, נתקלים בנושאים אלו, בחיי היום יום. פעמים רבות, אנו מקבלים החלטות בנושאים משפטיים, רק מחוסר ידע. המידע באתר, יאפשר להכיר מושגים בסיסיים, כדי לקבל החלטות בצורה טובה, ולפעול בצורה נכונה. 

מה אתם יודעים על הסכם ממון?

מה אתם יודעים על הסכם ממונות לפני החתונה? בבלוג באתר, תוכלו למצוא מאמרים על הסכמי ממונות. הבלוגים מסבירים מהו הסכם ממון בין בני זוג, ומהם הסעיפים בהם יש הסכם כיצד לחלק ממון בעת סכסוך משפחתי, כיצד ההסכם נעשה, ומה מעמדו המשפטי. חשוב מאוד, שזוגות צעירים יקראו את המאמרים הללו, לפני הנישואין. 

מהו מיסוי בינלאומי?

העולם, יותר גלובלי כיום, מכל תקופה אחרת. הישראלים, יכולים לסחור עם מדינות אחרות, ולעבוד בחו"ל. גם במדינות אחרות בעולם יש מיסים. בכל מדינה, המיסים אחרים, והחוקים שונים. מה קורה, כאשר מדינה מסוימת גובה ממכם יותר מדי מס? בבלוגים באתר, תלמדו על מיסוי בינלאומי, וכיצד עורך דין מקצועי בתחום, יוכל לעזור לכם.

האם מותר להשתמש בהאזנות סתר?

האם מותר להשתמש בהאזנות סתר לצורך חקירה פלילית, ולצורך אמצעי הגנה? האם השמעת ההאזנות קבילה בבית משפט? לעולם אל תקליטו מבלי אישור מפורש מעורך דין. לכן, יש באתר בלוג מיוחד, המסביר כל מה שאתם צריכים לדעת על האזנות סתר.

מהי תביעה נגדית?

פעמים רבות, כאשר מוגשת תביעה נגד אדם- יגיש בא כוחו של הנאשם, תביעה נגדית. בתביעה, הנאשם יתבע את התובע. וכך, בית המשפט ידון ב2 התביעות, ויגיע להכרעה. תוכלו ללמוד יותר לעומק על תביעה נגדית, בבלוג מיוחד שנכתב באתר.

מהי תביעת דיבה?

אנחנו שומעים רבות על תביעת דיבה. אחת מתביעות הדיבה המפורסמות ביותר במדינה, היא התביעה שהגיש ישראל קסטנר לפני שנים רבות. אמנם ישראל קסטנר היה המאשים, אך מדינת ישראל הפכה את היוצרות. הוא מצא את עצמו מואשם בסיוע לגרמנים בשואה. לכן, נשאלות שאלות על תביעת דיבה. האם כל השמצה נחשבת דיבה? מתי יש סיכוי לנצח, ומתי להפסיד? את כל המידע על תביעת דיבה, תוכלו לקרוא בבלוג באתר. 

מה עושים כאשר מקבלים זימון לחקירה? איך מוצאים עורך דין?

קיבלתם זימון לחקירה. איך לנהוג בזמן החקירה? מתי לשתוק ומתי לדבר? פעמים רבות, אזרחים תמימים, מסתבכים רק בגלל שנהגו לא נכון בחקירה משטרתית, בגלל חוסר ידע. ואיך מוצאים עורך דין טוב? את כל התשובות, תקבלו בבלוגים העוסקים בנושאים אלו. 

זקוקים לעורך דין? תנו לעורכי הדין לרדוף אחריכם. מלאו טופס "צור קשר" באתר,, ועורכי הדין ייצרו אתכם קשר, וייתנו לכם הצעות מחיר.

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן