מתי מומלץ להיעזר בשירות של עורך דין תעבורה ומהם המחירים

 

עורך דין לתחבורה

 

 

אדם שנקלע לבעיה בשל עבירת תעבורה, מומלץ לו מאד להיעזר בעורך דין תעבורה אמין, מיומן ובעל ידע רב שיעניק לו ייעוץ וליווי מקצועי עד פתרון הבעיה.

אדם שאינו מכיר את המערכת המשפטית בבתי המשפט לתעבורה לא יוכל להתמודד ולפתור את הבעיה הניצבת בפניו. עורך דין תעבורה העוסק בכך כעיסוקו המרכזי מכיר את ההתנהלות מכל ההיבטים ומכל הכיוונים. הוא זה שיבחן את המקרה באופן מעמיק ויציע אסטרטגיה שתשרת את המטרה ותוביל את הנהג ליעד הנכסף.

רישיון נהיגה וכל הקשור לאפשרויות הנהיגה הם דברים בסיסיים בהתנהלות היום יומית של כל אחד ולכן יש להיעזר בעורך דין תעבורה שיכוון את הנהג לפתרון מהיר לשביעות רצונו.

באילו מקרים מומלץ להיעזר בשירות משפטי של עו"ד תעבורה

  • ייצוג בעבירה מסוג הודעת קנס (ברירת משפט) שביקשתם להישפט בגינה.
  • ייצוג בעבירת מהירות.
  • ייצוג בעבירת נהיגה בשכרות/סמים.
  • ייצוג בעבירת תאונת דרכים.
  • ייצוג בעבירת נהיגה במהירות מופרזת.

מחיר ייצוג של עורך דין תעבורה

שכר הטרחה של עורך דין תעבורה נקבע על פי סוג העבירה, חומרתה והיקף העבודה של עורך הדין ואנשי משרדו בכל תיק ספציפי.

קיימים תיקים קטנים יחסית כמו טיפול בהודעות קנס, פקיעת תוקפו של רישיון נהיגה וייצוג הנהג מול משרד הרישוי בנושאים שונים. עלות הליווי המשפטי בנושאים הללו נע בין 1,000 ₪ – 5,000 ₪ בהתאם במקרה הספציפי.

ליווי משפטי בנושא נהיגה בשכרות, נקבע על פי כמות האלכוהול שנמצא בגופו של הנהג . נהיגה תחת השפעת סמים, בהתאם לסוג הסם, מספר העבירה, ראשונה, שניה, שלישית וכו' יעלה בין 15,000-6,000 ₪.

התיקים הגדולים יותר בהם מטפל עורך דין תעבורה הם בנושאי עבירות שונות הקשורות לנהיגה בעת פסילת רישיון. עלות טיפול בתיקים הללו נע בין 10,000 ₪ ל – 30,000 ₪.

ייצוג בעבירות הקשורות לנהיגה במהירות מופרזת, על פי מספר הקילומטרים מעל המהירות המותרת בספקטרום רחב של כל תיק. סדרי הגודל של שכר הטרחה נעים בין 3,000 ₪ – 50,000 ₪.

העלות הגבוהה ביותר היא עבור ייצוג בנושאי תאונת דרכים, הגשת כתבי אישום, טיפול בתאונת דרכים שקרתה עקב קלות ראש, הסחת הדעת, תאונות פגע וברח וגרימת מוות ברשלנות. המחיר נקבע על פי היקפי העבודה בתיק, הידע הרב וההשקעה בכל נקודה בתיק כדי להשיג תוצאה מיטבית. העלויות נעות בין 7,000 ₪ – 500,000 ₪ .

הזול יעלה לכם ביוקר

במקרים של בעיות חמורות בנושאי תעבורה כדאי לחפש עורך דין תעבורה מומלץ ע"י קרוב משפחה או חבר קרוב ובזכותו הושגה הצלחה בבית המשפט (ביטול כתב אישום או הפחתה בסך חודשי הפסילה, המתקת העונש באופן משמעותי ועוד). עורך דין תעבורה מנוסה מכיר את כל החוקים ויודע על איזו נקודה להתביית כדי להוציא את המרב עבור הלקוח שלו.

רבים מעורכי הדין שעדיין אין להם ניסיון רב וגובים מחירים זולים יותר, לא מכירים את כל השיטות להתמודדות מול המערכת המשפטית ולכן גם התוצאות שהם ישיגו יהיו פחותות באופן משמעותי ומהותי מעורך דין תעבורה מומלץ.

אם לדוגמה עורך הדין לא יהיה מספיק החלטי, יוכל הלקוח לאבד את רישיונו לפרק זמן ארוך דבר שיכביד עליו מאד ביום יום ובסופו של דבר כל התהליך כולל הנסיעות המיוחדות יעלה ללקוח הרבה יותר כסף.

לכן, זה לא המקום לחסוך. עדיף לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה מקצועי ששמו הולך לפניו בשל הצלחותיו והוא זה שיעזור ללקוח לצאת מהבוץ.

נהגים המגיעים לבד לבית המשפט כדי לייצג את עצמם נתקלים בעורכי דין ממולחים המחכים לטרף קל. הם מציעים הצעות שונות ומבטיחים הבטחות שלא את כולן הם יוכלו למלא. מומלץ לא להתפתות ולא לבחור בעורך דין מסוג זה כמייצג.

רגע לפני שאתם בוחרים בעורך דין תעבורה

כדי להצליח, צריכה להיות כימיה והבנה בין עורך דין תעבורה ללקוח, לכן חשוב לתאם פגישה ראשונית לוודא מראש אם היא כרוכה בעלות. לשמוע את הצעותיו לטיפול בתיק, מהם הצעדים שיש לנקוט ומה תהיה התוצאה להערכתו בסוף המסלול לאור מקרים דומים שבהם טיפל.

 

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן