ככה תבחרו עורך דין טוב

 

בחיים, אנו מוצאים עצמינו נעזרים לא פעם בשירותים של פרקליטים מסוגים שונים, בעוד שמי שזקוק לעורך דין: אינו דווקא כזה שביצע פשע או עבירה, אלא שמדובר בשלל תחומים בהם יש להיעזר באיש מקצוע מיומן ואיכותי. אם אתם זקוקים לשירותים כאלה, חשוב שתדעו כיצד מוצאים את השירות הטוב ביותר וכיצד בוחרים פרקליט איכותי:

בחרו עורך דין מומחה בתחום הדרוש

חשוב להבין כי בעולם המשפט ישנו מגוון רחב של אנשי מקצוע המומחים כל אחד בתחומו. בכך ניתן למצוא עורך דין דיני עבודה, פרקליט פלילי, כזה שעוסק בתחום הנדל"ן, בדיני חוזים ועוד. לכן יש להתאים את הבחירה, לצורך שלכם. בכך, אם תואשמו בעבירה פלילית – תזדקקו לפרקליט פלילי שעוסק בתחום. אם יפטרו אתכם ממקום העבודה, מצאו איש מקצוע המומחה בדיני עבודה וכן הלאה.

מקצועיות

בחרו עורך דין מקצועי ומיומן. את הבחירה ניתן להתחיל כבר מבחינת אתרו של עורך הדין תוך הבנת שנות הניסיון שלו, הכרות עם תעודות ותחומים מקצועיים בהם הוא מומחה, הצלחות של המשרד ושאר רפרנסים כמו גם קטעי עיתונות ומאמרים שמוכיחים כי מדובר באדם מקצועי.

המלצות

נסו לחפש המלצות על פרקליט טוב ומקצועי. כיום אפשר לקבל המלצות מחברים ובני משפחה, מעמיתים לעבודה כמו גם ברשתות החברתיות. נוסף לכך, ישנם פורטלים, אתרי אינדקס ומידע בהם אנשי מקצוע מהטובים ביותר, כאשר מומלץ לבחור אינדקס פרקליטים שמסייע למצוא עורכי דין מקצועיים. בכך יהיה לכם קל יותר לחפש ולבחור.

מגוון שירותים

בזמן שאתם מחפשים אחר פרקליט טוב, מומלץ לשים את הדגש על איש מקצוע שיכול להציע לכם מגוון שירותים תחת קורת גג אחת. בכך לדוגמא: אם תצטרכו עורך דין העוסק בדיני חברות, כדאי שתבחרו בכזה שעוסק בתחומים נוספים כמו ראיית חשבון, עריכת הסכמי מייסדים, עריכת חוזים, ליווי בעת רכישת נכסים ועוד.

דרך התשלום

נסו להבין כיצד גובה איש המקצוע את שכרו. חשוב לדעת כי ישנם פרקליטים שיגבו את שכרם דרך שכר טרחה משתנה, ישנם כאלה שיגבו תשלום על פי שעה וכאלה המציעים ללקוחות ייצוג, ייעוץ וליווי בעד אחוזים מהסכום שיפסק לתובע בעת תביעה. בכך ניתן למצוא עורך דין דיני עבודה שמייצג לקוחות בבית המשפט וגובה כ 17 אחוזים בממוצע מהפיצוי שנפסק לתובע.

שירותי ויחס אישי

זה נכון, עורכי דין הם אנשים עסוקים שמבלים את רוב זמנם בין דיונים בבתי המשפט. עם זאת, חזרה אליכם בעת הצורך, שמירה על קשר ויחס אישי הם חלק מהנתונים שחשוב לחפש בעת הבחירה. לכן יש לבחור תמיד את אנשי המקצוע שיעניקו לכם שירות טוב, יהיו מקצועיים ויספקו עבור השירותים שלהם מחיר נוח. בכך תוכלו לפתור כל בעיה ולהשיג כל מטרה!

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן