איך בוחרים עורך דין לענייני עבודה

 

עורך דין לענייני עבודה, יכול לסייע לכם כאשר המעסיק החליט שהוא לא מעוניין לשלם את זכויותיכם הפתוחות. פוטרתם? לא קיבלתם את מה שמגיע? המעסיק טוען כי אתם התפטרתם והוא זה שגרם לכם להתפטר? אם כל זה מוכר לכם, רצוי שלא תצעדו בשורות הנכונות לבד ותשכרו את שירותיו של עורך דין שמבין בענייני עבודה. כאמור, לא משנה עד כמה אתם באים עם צדקתכם, יש משימות שחשוב להשאיר לבעלי המקצוע והידע – אלה שיכולים להשיג לכם את כל מה שמגיע לכם ולא לפסוח על השורות הקטנות.

למה חשוב לבחור עורך דין לענייני עבודה?

נקלעתם לבעיה כזו או אחרת? אל תשכחו להתקשר עוד היום אל עורך דין לענייני עבודה – על מנת שזה יפעיל את כל הידע שלו בכדי להשיג את מה שמגיע לכם על פי חוק. זו יכולה להיות הפנסיה שלכם, אבל גם הפיצויים שלא קיבלתם ואפילו ביטוח לאומי. כאמור, על פי חוק המעסיק שלכם מחויב לדאוג לכל הדברים הללו ואם לא דאג, זו באמת בעיה שחשוב לפתור בזמן הראוי. לצורך העניין, אם תזכרו לאחר כמה שנים טובות ולמרות שיש את חוק ההתיישנות, עדיין זה יראה תמוהה לצדדים הדנים בדבר ולכן, כמה שיותר מוקדם יותר טוב.

הקשר בין עורך דין מקצועי לבין ייצוג עובדים

אם כן, עורך דין לענייני עבודה בהחלט יכול לפתור לכם העובדים את הבעיה התלויה באוויר. אם תפנו אל בתי הדין לעבודה, תראו לא מעט מעסיקים שמנסים את מזלם, עד שכולם נפגשים בכותלי המקום הזה ונותנים פתרון לבעיה. מאידך, יש אנשים שלא תמיד יודעים להגיד את המילים הנכונות וכך, נופלים "בפח" של המעסיק ומפסידים את מה שמגיע להם על פי חוק. בכדי שזה לא יקרה לכם, תנו את הכבוד הראוי לבא כוח/ כאמור מייצג שמבין בדיני עבודה על מנת שזה ידאג על הצד הטוב ביותר להשיג את מה שמגיע לכם. האם אתן נשים בהריון המרגישות כי הזכויות שלכן הופרו? אל חשש, זה קורה וכנראה לא ייפסק, לא עד שיתערב בכך עורך דין שמבין ומכיר את החוקים מקרוב. כמו כן, אם יש ברצונכם לבדוק את זכויותיכם על פי הסכמים קיבוציים ואתם צריכים ייצוג בתהליכי שמע- רצוי שתעשו זאת נכון. כמו כן, גם אם בית העסק שבו עבדתם שנים פשט רגל ואין לכם מושג איך להשיג את מה שמגיע לכם על פי חוק- פועלו של בא כוח בתחום, יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

אתם לא באמת צריכים להתמודד עם זה לבד, בין אם לא הופרשו לכם כספים מטעם ביטוח לאומי, פיצויים ועוד – עורך דין לענייני עבודה, כבר יפתור לכם את הבעיה על הצד לבד.

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן