איך בוחרים את עורך הדין הנכון להוצאת דרכון פורטוגלי?

על מנת להוציא דרכון פורטוגלי ישנו צורך ממשי בליווי מצד עורך דין. עם זאת, רבים אינם מודעים לעובדה כי ישנם שרלטנים ולכן הבחירה חייבת להיות נכונה ומדויקת. רגע לפני שאתם מתחילים בתהליך, להלן מספר טיפים לצורך קבלת החלטות.

ליווי מצד עורך דין לצורך הוצאת דרכון פורטוגלי: חיונית וחשובה מאין כמותה

מעל לחמישים אלף ישראלים קיבלו דרכון פורטוגלי בשנים האחרונות, והמספרים רק הולכים וצומחים. עם זאת, רבים אינם מודעים לעובדה כי מדובר בתהליך מורכב מאוד אשר מצריך ייעוץ וליווי מצד עורך דין מקצועי. מדוע? ראשית כל, עורך דין יבחן האם אתם או בני המשפחה עומדים בקריטריונים (בחינה של שם המשפחה בהתאם למאגרים של שמות משפחה אותם מפרסמת ממשלת פורטוגל) כמו גם יסביר לכם אודות ההליך והשלבים הצפויים. תפקידו של עורך הדין הוא לבדוק כי אתם ממלאים את הפרטים והטפסים כשורה וכי המסמכים חתומים ומתורגמים לפורטוגלית, בכדי להגיש את הבקשה לקהילה היהודית האמונה על אישור הבקשות לקבלת דרכון ואזרחות. במידה והבקשה אושרה, ניתן להמשיך לשלבים הבאים. הקשרים הענפים של עורך הדין וכן המיומנות שלו בליווי הם המפתח לסיום ההליך באופן מהיר, ולכן בכדי לבחור עורך דין מוביל בתחומו להלן מספר טיפים אותם מומלץ ליישם בתהליך ההחלטה, רגע לפני שאתם מתחילים:

ניסיון

ככל שעורך הדין שלכם מנוסה יותר, כך ניתן יהיה להבטיח כי התהליך יעבור באופן מהיר ויסודי. מומלץ ליצור קשר עם עורך דין אשר לו מספר שנים של ותק בתחום של הוצאת דרכון זר, ובייחוד בפורטוגל. 

המלצות

בשנים האחרונות עשרות אלפי ישראלים הגישו בקשות לדרכון פורטוגלי, רובם אושרו או נמצאים כעת בתהליך מתקדם. דרך המלצות ניתן לאתר עורכי דין מצוינים אשר זכו למחמאות לאור רמת המקצועיות, הקשרים עם אנשי מפתח במדינה וכן היחס האישי ולכן שיחות עם ישראלים אשר קיבלו את השירות מצד עורך דין יכול בהחלט להקל עליכם בתהליך הבחירה. 

תיק עבודות

בדיוק כמו שאתם מחפשים אנשי מקצוע בתחום השיפוץ או הבנייה לדוגמא, כך עליכם לבחור בעורך דין אשר לו תיק עבודות נרחב עם הצלחות מוכחות. עורך דין מקצועי ידע להציג בפניכם תיק עבודות עשיר אשר מורכב מסיפור הצלחה של לקוחותיו, ולכן בעת יצירת קשר ופגישת ייעוץ חשוב לבחון את תיק העבודות ואף לבקש מעורך הדין מספרי טלפון של לקוחות מרוצים. 

זמינות

מעבר למיומנת המקצועית, עורך הדין חייב להיות קשוב אליכם ולצרכים שלכם. מדובר בתהליך מורכב ולא פשוט אשר עשוי לקחת לא מעט זמן, ולכן הזמינות של עורך הדין חייבת להיות מלאה. בדקו כי עורך הדין מציע לכם מספר דרכי תקשורת ואף מעדכן אתכם לאורך הדרך, עד לקבלת הדרכון הנכסף.

פוסטים אחרונים

תאונה פגע וברח על כביש
כללי

תביעת נזקי גוף

דמיינו שאתם מנווטים ברשת המורכבויות המשפטיות לאחר שסבלו מפציעה גופנית; זה יכול להרגיש כמו אתגר בלתי עביר, במיוחד כאשר אתה מנסה להחלים. כאן נכנס לתמונה

להמשך הפוסט »

אנחנו כאן לכל שאלה

פורטל "פרקליט" משתדל להיות מעודכן ואחראי ככל האפשר, אך עם זאת, השימוש במידע המופיע באתר "פרקליט" אינו תחליף בשום אופן לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש בלבד.

Ⓒ 2020 - כל הזכויות שמורות לאתר פרקליט

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן